Jeuk en pijn aan vagina

Hallo,

Ik heb vaker last van jeuk aan mijn vagina. Het vocht in mijn vagina is dan meer en jeukt heel erg en kan zelfs branden. Door het krabben doet mijn vagina nog meer pijn.

Dit heb ik vaker gehad en ging vanzelf weg, maar nu heb ik een nieuwe vriend en heb ik er weer last van. Het lijkt wel of het niet weg gaat. Als de jeuk minder wordt zijn de lipjes heel droog en "kapot" wanneer ik denk dat dat minder wordt krijg ik weer erge jeuk.

Wat moet ik doen???
    Groetjes

Reactie

Lijkt op een bacteriéle vaginose, of een SOA. Maar misschien ook wel een schimmelinfectie. ga even naar je huisarts en laat er naar kijken.

Reactie

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Jullie komen er samen niet meer uit. Het hebben van relatieproblemen kan dagelijks het leven behoorlijk belemmeren. Jullie hebben het... Lees verder
    Partner content

Ik heb hier zelf ook last van gehad. Ben toen naar de huisarts voor geweest en kreeg ik van die balletjes mee (medicijnen) die ik in mn vagina moest stoppen. Het was zo over. was volgends mij schimmelinfectie.

Reactie

Bedankt voor de reactie!!

Groetjes

Reactie
Reageer op: Jeuk en pijn aan vagina
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief