Zoeken Vraag het forum

Pijn en jeuk aan vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb sinds 2 weken ernstige jeuk aan mijn binnenste schaamlippen. Ik ben in die tijd ook nog ongesteld geweest en toen was het minder, maar nu mijn ongesteldheid is gestopt, is het erger terug. Nu brand het ook. Ik heb via een spiegel gekeken wat het zou kunnen zijn, maar er was niets te zien, behalve dat het een beetje rood is. Ook jeukt de clitoris heel erg. Ik heb al geprobeerd sudo-creme er op te doen maar dat werkt niet. Ik weet dat het geen Soa kan zijn, want ik ben 15 en ik heb nog nooit seks gehad. Maar ik wil graag weten wat dit wel kan zijn, want het frustreert me steeds erger.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zou een schimmelinfectie kunnen zijn.

Het beste wat je zou kunnen doen is even naar je huisarts gaan. Die kan er dan even naar kijken en er meteen iets voor voorschrijven.
    Je kunt ook eerst een antischimmelcrème uitproberen. Canesten gyno bijvoorbeeld. Als de klachten daarmee binnen een week over zijn, zul je toch even naar de huisarts moeten gaan.

Reageren
Reageer op: Pijn en jeuk aan vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.