- Nynke15 februari 2012 om 23:43
Ik heb zeker al 4 jaar last van vaak jeuk rondom mijn vagina. Het kan zo erg worden dat het pijn doet, soort van branderig gevoel. Mijn binnenste schaamlippen kunnen enorm opzetten, net of zit er in elk een golfbal ofzo. Ook heb ik vervelend veel uitscheiding.
Deze uitscheiding is volgens de dokter niet raar. Als ik er last van heb moest ik maar gewoon tampon in doen en inlegkruisjes gebruiken.
Ik heb nu de hele avond al liggen huilen omdat het weer zo’n pijn doet, als ik eraan kom dan gaat het jeuken en kan ik niet stoppen met jeuken en ik weet dat ik mezelf dan weer open krab waardoor ik nog meer last krijg. Het is gewoon allemaal dik en rood.
Ik heb al eens buiten de dokter om een soa test laten doen omdat ik zo’n last heb maar ik had niks. Ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Bij de dokter schiet ik niets op en het stoort me zo in mijn dagelijks leven.7 reactiesReagerenTanja g10 maart 2012 om 09:52Beste , een heel goede tip gebruik voor uw geslachtsdeel enkel lactacyd femina wasformule niet agresief verkrijgbaar in kruidvat Ik heb dit heel soms kan zijn dat de zuurtegraad soms te hoog is van de vagina ,of al eens gedacht aan verkeerd onderhoud daar bedoel ik mee schaamhaar weg scheren gebruik hier een scheeraparaat voor enkel en alleen voor uw geslachtsdeel en een aparte voor ontharing benen en oksels en vervang op tijd uw mesjes ,Als uw partner intiem wilt zijn met u dat hij een goede zeepvrije geslachtsdeel heeft hij kan best ook niet te agresieve zeep daarvoor gebruiken en bij handbevrediging schone nagels of zeer goed gewassen handen een vagina moet je met veel properheid en voorzichtigheid verzorgen zo voorkom je al heel wat meisje en het is inderdaad een zeer vervelend iets ik hoop met deze tips dat het snel beter gaat en dat je er zo veel minder of zelfs geen last meer van zal hebben veel sucses grtjs en bij aphoteek zo verktijgbaar haal je als je het hebt een zalf die jemet kartonnen buisjes zachtjes inbrengt in vagina 1week 1x per dag voor je slapen gaat en dat helpt zeer goed de naam is Gyno daktarin elk buisje na gebruik in vuilbak gooien int begin is het even nog een jeukerige gevoel maar dat is de 1ste 2 avonden dan heel even zo en verdwijnt wel echt goed middel 3de dag voel je je al veel beter bij dit gebruik , Als je na deze tips nog last blijft houden ga op controle bij gynycoloog .
ReagerenMarijke19 september 2012 om 17:56Hoi hoi, ja dat is heel erg vervelend, zelf heb ik er ook last van, bij mij was het schimmelinfectie, heb zalf gekregen (Daktarin) waarna het nog meer ging branden! Na weer 1x naar de dokter gegaan pillen die je via de vagina inbrengt, ging redelijk, maar nu de laatste komt het weer, ik ruik ook een vaginale geur (irritant bij contacten, zit nog op school!)
hopelijk weet je iets meer, ik zou het hoger op zoeken, maar ik denk toch dat het chronisch is en dat je er niet zo veel aan kunt doen, maar ik ben ook geen dokter hoor!
Veel suc6 verder, ik kan weten hoe irritant het is!
Reageren
Groet MarijkeDoktersassistente19 september 2012 om 18:04ik vermoed dat dit een schimmelinfectie betreft, even langs je huisarts voor een kuurtje, of anders bij de apotheek/drogist een kuurtje kopen (canesten)baadt het niet dan schaad het zeker niet.
ReagerenAnoniem11 oktober 2013 om 13:38Ik heb nu bijna twee jaar last van alle verschijnselen van een vaginale schimmelinfectie.
Ik zeg bewust symptonen want na drie kweekjes nog geen Candida gevonden in het ziekenhuis.Heb alles al geprobeerd, Fluconazol, Canesten, van Tea tree oil tot spoelen met brandnetelthee. Ik heb er uren zoeken op internet op zitten om een oplossing te vinden. Van de week wist ook mijn gynecoloog het niet meer, stuur me nu door naar een dermatoloog. Ik slaap er snachts niet van. Ben 28, moeder van een kindje van 2, is dit nu mijn hele leven of is er toch nog een mogelijkheid tot genezing?
ReagerenIkke18 juli 2022 om 14:43Heeft de dokter of gynaecoloog ooit gedacht en geken naar LS
ReagerenIkke18 juli 2022 om 14:44Ik krijg altijd jeuk van onderen door het drinken van brandnetel thee
hebben ze gekeken of u LS hebt ?
Reageren