- shanna30 juli 2013 om 20:59
Hoi ik heb nu voor de tweede keer last van schraaligheid aan de onderkant van mijn vagina, het is niet aan de binnenkant maar het loopt een stukje door naar mn bil spleet (dus ook het tussen stukje) ik Ou niet weten wat het is. Maar het is wel vervelend. Want mn vriend kan me niet penetreren. Ook als hij met zn vinger erin gaat voelt t heel schraal en is niet een lekker gevoel. Het brand ook een beetje als ik plas. Een soa is het niet want we zijn alle twee nog laatst op controle geweest en daarvoor had ik hier ook last van. Het gaat naar een paar dagen weg. Meestal 3 a 4 dagen. Iemand met de zelfde problemen? Zou het kunnen gaan om candida?
2 reactiesReagerenAnoniem5 februari 2014 om 16:33ik heb dit ook zo nu en dan en heb er nog geen oplossing voor gevonden, wat je wel zou kunnen doen is even kijken of het ook rood is en of er scheurtjes in je huid zitten.
ik vraag me nl af in hoeverre het overeenkomt met mijn klachten aangezien ik wel een behandeling tegen candida heb gehad en hier nu nog steeds last van heb.groetjes
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2014 om 18:36Als de klachten blijven aanhouden vraag dan een verwijzing naar de dermatoloog. Het kan ook een andere huidaandoening zijn.
Reageren