- Anoniem3 juni 2015 om 14:55
Ik heb al sinds 2 jaar plotseling, last van een soort van schaafwondjes onder de clitoris, boven het plasgaatje aan de binnenste schaamlippen en aan de ingang van mijn vagina. Het zijn rodere gebieden en ze lijken wat rauw, alsof het geschaafd is. Ik heb er eigenlijk geen last van. Behalve als ik een tampon inbreng/uithaal, soms voor en na de seks (niet tijdens). Na de seks brandt het dan soms als ik moet plassen, maar niet altijd en na een dag is dat weer beter. Ik ben hier al een aantal keren mee naar de dokter geweest, maar het is geen infectie. Ik ben ten einde raad. Kan iemand helpen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 juni 2015 om 16:43Zou het kunnen dat dit gebied door seks en /of masturberen over-gestimuleerd is?
ReagerenAnoniem3 juni 2015 om 18:21Het is inderdaad wel begonnen na een reis waar heel veel seksuele activiteit is geweest, maar dat is al 2 jaar geleden. Hoe kan het dan dat die wondjes blijven terugkeren?
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2015 om 23:17Waarschijnlijk omdat het plekje onvoldoende rust krijgt.
Reageren
Je zou eventueel wat zinkzalf kunnen gebruiken en het plekje voorlopig even met rust te laten. als dat ook niet helpt, ga dan terug naar de huisarts en vraag eventueel een verwijzing naar de dermatoloog.