Zoeken Vraag het forum

bultjes bij vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Al een hele tijd tijd loop ik rond met bultjes bij mijn vagina, het lijken wel wratjes. Deze doen niet veel pijn maar ze zitten me erg in de weg. Ze zitten overal bij mijn vagina, zelfs bij mijn clitoris(daar doen ze wel erg pijn) Tijdens het vrijen heb ik er ook erg veel last van want op dat moment worden de bultjes wel gevoelig. Ook heb ik sinds kort steeds scheurtjes in mijn schaamlippen, deze branden heel erg en durf er ook niets op te smeren. Heb al vanalles gelezen op het Internet maar het is het allemaal net niet.

Heeft iemand dit toevallig ook? Of weet iemand wat dit is?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is moeilijk om daar ongezien iets over te zeggen. Het kunnen genitale wratten zijn, maar ook een schimmelinfectie zou mogelijk kunnen zijn. Het beste is om naar de huisarts te gaan en er even naar te laten kijken.

Reageren
    Anoniem

Ik las dat Bij genitale wratten de wratten jeuken en branden. Dat heb ik dus niet. En volgens mij kun je dat ook overdragen… maar mijn vriend heeft het ook niet.

Reageren
    John (moderator)

Daarom gaf ik 2 opties en het advies om even naar je huisarts te gaan. Die kan het dan even bekijken.

Reageren
    Anoniem

Misschien helpt het om een foto er bij te zetten, ongezien is het heel moeial te vertellen

Reageren
Reageer op: bultjes bij vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.