Zoeken Vraag het forum

bultjes bij vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik maak me superveel zorgen en ik hoop dat iemand me kan helpen.
    als ik me scheer vanonder doe ik het soms niet voorzichtig genoeg en zonder scheerschuim dus het ligt soms open.
    zaterdag heb ik me geschoren en weer niet voorzichtig genoeg..
    zondag heb ik mijn maandstonden gekregen. sinds zondag heb ik ook ongeloofelijk veel pijn daar wat ik normaal niet het als het open ligt. ik heb gezien dat er stukjes open lagen dus dacht ik dat het van het scheren was en dat het door het bloed zohard pikt.
    ik heb ook pikkeltjes daar. ik dacht dat dat was door ingegroeide haartjes of ook iets van het scheren. maar het doet al 3 dagen super veel pijn zeker als ik moet plassen brandt het. staan, zitten, liggen, fietsen, … alles pikt
    maar toen ik juist uit de douche kwam en er nog eens naar keek heb ik gezien dat ik ook 3 plekjes op mijn binnenste schaamlip heb en er zit precies een scheurtje vanboven onder de clitoris waar de 2 lippen samen komen , en het doet pijn als je er aan komt , is dit iets ernstig? ik maak me super veel zorgen 🙁

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt inderdaad wat onvoorzichtig geschoren. Gebruik de volgende keer scheerschuim en wees wat voorzichtiger. Geen zijwaartse bewegingen met een mesje maken.

De wondjes die je hebt geven wel risico op infecties en ontstekingen. Dus raad ik je aan om even naar de huisarts te gaan en daar een antibacteriële zalf voor te laten schrijven voor de wondjes.

Reageren
    Anoniem

oke dankuwel! maar denkt u dat de plekjes aan de binnenste lippen en dat ‘sneedje’ aan de clitoris ook daarvan is?

Reageren
    John (moderator)

Met zekerheid kan ik het natuurlijk niet zeggen maar het lijkt er toch wel op.

Reageren
Reageer op: bultjes bij vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.