- Shanna19 augustus 2013 om 15:01
Hoi ik heb nu voor de tweede keer last van schraaligheid aan de onderkant van mijn vagina, het is niet aan de binnenkant maar het loopt een stukje door naar mn bil spleet (dus ook het tussen stukje) ik zOu niet weten wat het is. Maar het is wel vervelend. Want mn vriend kan me niet penetreren. Ook als hij met zn vinger erin gaat voelt t heel schraal en is niet een lekker gevoel. Het brand ook een beetje als ik plas. Een soa is het niet want we zijn alle twee nog laatst op controle geweest en daarvoor had ik hier ook last van. Het gaat naar een paar dagen weg. Meestal 3 a 4 dagen. Iemand met de zelfde problemen? Zou het kunnen gaan om candida?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2013 om 16:55Een schimmelinfectie is goed mogelijk. Het zou echter ook een irritatie door transpireren kunnen zijn. Ga even langs bij de huisarts en vraag een zalf.
ReagerenEmma27 augustus 2013 om 16:23Als het alleen schraalheid is, smeer dan wat Sudocrem.
ReagerenAnoniem27 augustus 2013 om 16:25Sudocrem [img size=198]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/Sudocrem-9620681bbd54828a199516ce15ace98b.jpg[/img]
Reageren