Zoeken Vraag het forum

Sneetjes rondom vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ano

Ik heb al een paar maanden last van sneetjes tussen mijn schaaamlippen en rondom de ingang en tussen anus en ingang, het jeukt heel erg en daardoor krab ik het open, vooral snachts in mijn slaap. Als ik heb geplast brandt het heel erg en moet ik er een koud washandje op leggen. Verder heb ik geen last van erge afscheiding ofzo, soms ruikt het wel iets sterker maar niet vies ofzo. Hierdoor heb ik ook al lang geen geslachtsgemeenschap gehad en toch erg vervelend. Ik heb hiermee nog niet naar de dokter geweest want ik schaam me toch een beetje, al weet ik dat dat niet hoeft… Hopelijk heeft iemand de gouden tip voor me, want ik wordt gek van de jeuk!

5 reacties
    Reageren
    Emma

Sudocrem smeren

Reageren
    Ano

Ervaring?

Reageren
    Jolijn

Ik heb goede ervaring met Sudocrem.

Reageren
    Loesje

Sudocreme helpt hier goed tegen!
    Ik heb hier ook last van, ben er wel mee naar de dokter geweest. Zijn advies was Sudocreme smeren en katoenen ondergoed.

Reageren
Reageer op: Sneetjes rondom vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.