- Anoniem11 maart 2026 om 16:10
Beste,
Ik merk sinds 3 dagen dat ik een paar kleine bultjes in mijn lies zie als ik in de spiegel kijk, en deze ook voelbaar zijn (zacht en beweegbaar). Ze zijn ongeveer even groot als een erwt. Ik weet dat dit de normale grootte ongeveer is, alleen heb ze nog nooit eerder gezien in de spiegel en maak mij hier dus best zorgen om. Wat zou het kunnen zijn? Lees op internet allemaal enge dingen. Het enige wat ik kan bedenken is dat het van het scheren kan komen? Had best een scherp mesje gebruikt dus had wat kleine wondjes (die zie ik overigens nu niet meer). Ik hoor graag wat het zou kunnen zijn!
Groetjes
4 reactiesReagerenLisa11 maart 2026 om 16:38Anoniem11 maart 2026 om 17:17Hi Lisa,
Bij mij zijn het een paar bultjes (zowel linker als rechter lies) die ik dus wel zichtbaar zie in de spiegel. Maar verder zijn ze wel zacht en goed beweegbaar en niet pijnlijk etc.
ReagerenVeertie11 maart 2026 om 21:07Reageer niet op “Lisa” dit is een viezerik die uit is op foto’s van geslachtsdelen.
Reageren
Ik heb geen idee wat de bultjes kunnen zijn. Als je je erge zorgen maakt laat het dan even checken door de huisarts.Lisa11 maart 2026 om 21:28Hoi Veertje,
Ik wil even tegen jou zeggen dat ik geen viezerik ben die uit is op foto’s van geslachtsdelen.
Reageren