Zoeken Vraag het forum

Opgezette lymfeklieren lies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ano

Hallo,
    Ik heb nu zoon 6 maanden opgezette lymfeklieren in mijn lies en de huisarts zei dat dit ook zo was, maar opeens werd er gezegd dat dit door een pees ontsteking zou komen bij mijn lies. Ik heb geen pijn en nergens geen last van behalve dat ik moe en de laatste tijd duizelig ben. Ik heb een ontsteking crème gekregen en die moest ik in mijn lies smeren. Dit doe ik al bijna een maand en er is dus helemaal niks verandert. Ik heb ook sinds een maand last van een kant van mijn nek elke keer als ik hem die kant op doe dan krijg ik een steek die heel even duurt en aan de buitenkant is die kant van mijn nek ook wat dikker dan de andere kant. Ik kan hem wel verder forceren om die kant op te doen, maar dan moet ik dit met meer kracht doen dan de andere kant. Ik heb geprobeerd om mijn slaaphouding aan te passen dus minder op die kant te liggen om te kijken of dit hielp, maar het heeft helemaal niks veranderd. Als ik op die kant van mijn nek druk dan voel ik wel iets hards. Aan de andere kant is hetzelfde te voelen maar dan vele male zachter. Ik heb geen idee wat ik moet doen heb ook al langer last van opbouwend slijm in keel wat steeds maar terug komt. Voor de rest ben ik niet angstig voor kanker, maar ik wist niet zo goed waar ik dit anders in moest zetten. Ik ben benieuwd om uw advies aan te horen alvast bedankt.

8 reacties
    Reageren
    Suzan

Hoi,

Je bent hier niet bij een (huis) arts, dus voor advies kun je beter terug naar de huisarts gaan.
    Zodat die naar de klachten kan kijken.
    Of een fysiotherapeut, die kan ook onderzoek doen naar zowel je nek als de peesontsteking in je lies

Reageren
    John (moderator)

terug naar de huisarts en vragen om een uitgebreid bloedonderzoek

Reageren
    Ano

Hallo,
    Dankuwel voor u reactie. Ik ga u advies opvolgen. Wat denkt u dat dit kan zijn? Zou het kunnen liggen aan mijn vitamines of iets anders?

Reageren
    John (moderator)

Het kan dus de peesontsteking zijn

Reageren
    Ano

Ik denk helemaal niet dat ik een peesontsteking heb. Ik heb helemaal geen pijn in mijn liezen ook niet waar de opgezette lymfeklieren zitten.

Reageren
    John (moderator)

Maar dat is wel wat de dokter denkt..

Reageren
    Ana

Hij denkt dit puur door het voelen er is geen bloedonderzoek of niks geweest

Reageren
    John (moderator)

Dan terug naar de huisarts zoals al geschreven of een fysiotherapeut

Reageren
Reageer op: Opgezette lymfeklieren lies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.