Zoeken Vraag het forum

Botuitsteeksel binnekant voet/enkel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • kmar2011

Hallo

Ik voetbal al een hele tijd, ik ben rechts benig en ik kan ook best wel hard schieten alleen nu is het dat aan de binnekant van mijn voet(net onder de enkel (rechtse voet) een botuitsteeksel zit gewoon een hele bobbel het doet niet zeer met lopen ofzo alleen als ik tegen een bal aan trap. Kan mijn voet ook niet goed omhoog bewegen wat moet ik hiermee doen?

Groetjes.

9 reacties
    Reageren
    Koos

Een bult onder de enkel hoort daar niet te zitten. Ga naar de huisarts voor onderzoek naar de aard van deze bult zodat er kan worden beoordeeld of een behandeling gewenst kan zijn.

Reageren
    Kmar2011

Oke bedankt ik denk dat ik dan maar even langs de dokter ga,
    Het is trouwens niet meteen gekomen het word steeds groter zeg maar.
    Maarja maar toch bedankt voor de reactie.

Groetjes.

Reageren
    Anoniem

Het zou een ganglion kunnen zijn. Zie bijvoorbeeld: http://www.myfootshop.com/images/medical/ortho/ganglionic_cyst_mod.jpg

Reageren
    Anoniem
    Kmar2011

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het een ganglion had het ook al opgezocht op internet en een ganglion is een omkapselde holte die gevuld is met geelachtige glijstof. Bij mij is het gewoon echt een bot dat weet ik zeker.

Reageren
    Anoniem

Is het ooit gebroken geweest? Is het misschien een osteofyt?

Reageren
    Kmar2011

Nee heb het nooit gebroken gehad,
    Eerst was het gewoon hetzelfde als m’n rechtervoet alleen het bot komt steeds verder naar binnen te staan.
    En het is best vervelend ben pas 14 jaar dus.

Reageren
    Maria

Heb je jouw voeten úberhaupt al eens door een dokter laten onderzoeken? Zouden de voeten niet verzakt kunnen zijn? Het beste ga je echt even naar de huisarts voor een diagnose. Heb je misschien een foto die we kunnen zien?

Reageren
    Kmar2011

Ik ben nooit langs de dokter geweest dacht altijd dat het niet zoveel kwaad kon.

Maar hoe kan ik hier een foto plaatsen?

Reageren
Reageer op: Botuitsteeksel binnekant voet/enkel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.