Zoeken Vraag het forum

Knobbel zijkant voet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Sinds een paar maanden heb ik ontzettend veel last van een knobbel aan de binnenkant van mijn rechter voet. Ook is het zo dat mijn grote teen wat naar buiten gedraaid staat (naar de andere tenen). Ik heb vooral tijdens lopen er veel last van. Wat is dit en was kan ik er aan doen?
    Owja ook mijn derde teen staan krom en daar ervaar ik ook pijn klachten van.

Groetjes.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waar zit die knobbel precies?
    Maak een foto van je voet en plaats die hier, dat maakt het wat makkelijker

Reageren
    Anoniem

Is dit duidelijk?

Reageren
    John (moderator)

Dat is inderdaad duidelijk.
    Het is een vallux halgus. Ik zou je aanraden om naar een podoloog te gaan. Vaak is dit nog te corrigeren met een orthese. Maar in ieder geval te ondersteunen zodat je er minder last van hebt.

Reageren
Reageer op: Knobbel zijkant voet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.