- Das6 september 2016 om 09:03
Ik heb sinds 2 weken pijn aan de bovenkant van mijn voet(zie foto, op de aangewezen plek). De pijn bij het lopen is nog te overzien maar wanneer ik op mijn tenen sta dan doet het erg pijn.
Sinds 3 weken ben ik weer begonnen met voetbal(was 10 jaar gestopt) en na 2 x voetballen(training, 3 dagen later wedstrijd) kwam de pijn. Aan het einde van de wedstrijd voelde het al niet goed en sindsdien voelt dit bot/spier erg pijnlijk.Wat kan ik het beste doen?
Ik heb om me voet te ontlasten nu een week niet gevoetbald en voornamelijk gefietst en gezwommenHet kan toch niet zo zijn dat er een kleine breuk of iets dergelijks is opgelopen?
Door de overbelasting op mijn voet(niet meer gewend) heb ik dit naar mijn gevoel opgelopen.
[attachment=5751]voet.JPG[/attachment]3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 september 2016 om 10:46Het zou een peesirritatie kunnen zijn, maar dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen.
Reageren
Ga met de klachten naar een fysiotherapeut en laat ernaar kijkenDas6 september 2016 om 11:13Bedankt voor je reactie Tandor.
Is het niet verstandiger om eerst naar de huisarts te gaan of direct naar de fysio?
Gr.
ReagerenJohn (moderator)
6 september 2016 om 11:17Dat is een keuze die je zelf moet maken.
Reageren
Ik persoonlijk zou meteen naar een fysio gaan.