- Anoniem10 januari 2016 om 09:09
Hoi allemaal,
Ik loop nu zo’n twee/drie weken met pijn boven op mijn voet. Volgensmij is het gekomen omdat ik omdraaide, maar m’n voet niet/of wat later. Toen voelde ik gelijk pijn en kon niet echt lekker lopen.
De pijn is wisselig aanwezig, dan gaat het een paar dagen goed, geen pijn. Maar gister na de training deed het ineens weer heel veel zeer. Tijdens de training voelde ik het weer een beetje en ging het ook weer weg.
De pijnlijke plek zit in het midden van het botje van m’n grote teen (midden bovenkant voet, maar op botje/pees grote teen), maar als ik er op druk, doet het geen pijn. Alleen bij lopen, springen, rennen enz.
Weet iemand wat dit kan zijn? Dankjewel alvast!
3 reactiesReagerenAnoniem10 januari 2016 om 10:52Ik zat te denken, zou het misschien een breukje kunnen zijn?
Hebben jullie misschien enig idee?
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2016 om 16:47Dat is zonder onderzoek moeilijk te zeggen. Het kan ook een irritatie van een pees zijn. Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken.
ReagerenAnoniem10 januari 2016 om 17:42Het is nu, op dit moment wel minder. Maar morgenochtend zal het wel weer erger worden.. Ik kijk het nog even aan, moet volgende week weer naar de fysiotherapeut, misschien dat ik het wel aan hem. Dankjewel voor je reactie.
Reageren