- Joann31 januari 2016 om 18:25
[b]Hallo,
ik heb al twee jaar lang heupklachten, het begon met matige steken
en druk op mijn billen, het werd langzamerhand erger. tot op het punt dat ik niet meer
lekker kon zitten, liggen of staan en lopen. ik ben nu ruim twee jaar verder en ben nu
op een punt waar ik vanuit mijn werk naar huis ga omdat het ondragelijk word.
ik heb staant werk en dat ik eigenlijk ook te zwaar voor mij maar ook in het weekend als ik
een rustige bankhang dag heb met mijn man begint de pijn uit het niets. de dokter
heeft fotos laten maken waar ze eers op zei dat ik artrose had (lichte vorm heup en bekken)
ik zelf dacht dat het pyriformis syndroom zou zijn dus ik stond erop om te worden doorgestuurd. in het ziekenhuis zei de art dat er niets met mijn heupen aan de hand was. ruim drie kwart jaar physiotherapie gehad en dat hielp ook niet. ik ga dinsdag naar de orthopodeet ik hoop dat daar wat uitkomt want ben nu op een punt waar ik het niet meer kan hebben. hopelijk herkennen jullie hier iets in waarmee jullie kunnen helpen? soms krijg ik ook soort steekjes pijn in mn knie, ook slapen mijn benen of voeten vaak maar de huisarts zei daar zelf niet veel overAlvast bedankt voor lezen!
Joann,,[/b]