- Anoniem30 november 2013 om 13:03
hallo,
al een tijdje had ik wat raars met mijn heup. als ik erop stond, leek het net of het langs een spiertje schoof en eruit draaide. dit kon ik makkelijk weer terug zetten. hiermee ben ik naar de dokter gegaan en hij zei dat het niet ernstig was en dat het met rust over ging. dit ging niet over en toen ben ik weer terug gegaan toen het een beetje pijn ging doen. hij scheef mij veel pillen voor die ik elke dag moest innemen. na een week ging de pijn weg. intussen zijn we een halfjaar verder en nu heb ik er echt vreselijke pijn aan. ik dans en daar kan ik nu niet alle passen aan meedoen omdat het gewoon zeer doet. vooral als ik op een bepaalde manier zit. ik heb ook een lage spierspanning maar dat heb ik al sinds mijn geboorte. hiervoor ben ik vaak naar het ziekenhuis gegaan en zo, maar nu heb ik daar ook weer last van. daarom wil ik nu naar de dokter die mij door verwijst naar het ziekenhuis om alles in mijn benen gewoon na te laten kijken.3 reactiesReagerenTandor130 november 2013 om 17:59Ik zou inderdaad terug gaan naar de huisarts en een verwijzing vragen voor de orthopeed. Je hebt de klachten lang genoeg. De behandeling van de huisarts heeft niet geholpen. Het moet inderdaad verder onderzocht worden.
ReagerenAnoniem17 juni 2014 om 11:52ik ben nu naar het ziekenhuis geweest. daar hebben ze een rontgenfoto gemaakt. het bleek dat het een snapping hip was. dit betekend dat de pees die over je kom zit, heen en weer bewoog. ik moest dit zo veel mogelijk vermijden. als ik het te vaak doe, kan die pees gaan slijten. verder zagen ze dat mijn kom t vroeg ophoud. (zie afbeelding)
Reageren
[attachment=1326]hda_zps252fe451.png[/attachment]
Mijn kom was 25 graden en bij 20 graden moet je geopereerd worden. gelukkig was dit niet het geval.John (moderator)
17 juni 2014 om 13:53Nu weet je in ieder geval wat het is.
Reageren
Alleen jammer dat het je zal beperken in het dansen. Maar dat is niet anders.