- Anoniem15 juli 2016 om 19:38
Hallo,
3 jaar geleden heb ik last in mijn heupen gekregen, irritante doordringende pijn en steken.
liggen en zitten was niet te verdragen. dit gebeurde paar dagen in de maand.
nu bijna 3 jaar verder is het alleen maar erger geworden. ik heb werk waarbij ik moet staan, en dit maakt het niet makkelijker. bijna elke week moet ik me minimaal een dag ziek melden door de pijn. als ik een dagje uit ga weet ik van te voren dat ik de volgende dag weer onverdraagelijke pijn zal hebben. Ben vaak naar mijn dokter geweest maar die heeft me nog nooit serieus genomen. Na veel aandringen een foto gemaakt. conclusie: artrose. ik geloofde het zelf niet de klachten kwamen niet overheen.. second opinie bleek toch geen artrose te zijn. Toen heb ik een jaar fysiotherapie geprobeerd, hielp ook niet. nu word het langzaam weer erger. voeten vallen soms uit het niets helemaal in slaap. ik heb pijn aan beide heupen billen stuitje en straalt uit naar mijn knieen. Ik heb toen besloten om naar de osteopaat te gaan. nu ben ik 4 x geweest. ook dat help niet. klein beetje verlichting maar na 2 weken begint het gewoon weer. Herkent iemand mijn symptonen?
Mischien dat iemand weet wat het is en kan mijn helpen.
Mvg3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juli 2016 om 19:50Ben je met de klachten al bij een orthopeed of een neuroloog geweest?
ReagerenJoke6 januari 2020 om 17:11Door val op mijn billen nu hevige pijn daar op
ReagerenJohn (moderator)
6 januari 2020 om 18:19ga dan met de klachten naar de huisarts en laat ernaar kijken
Reageren