Zoeken Vraag het forum

pijn steek in de schouder.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb vaak een irritante pijn in de schouder.. Gewoon boven op de schouder of ja het voelt alsof het vanuit middenin de schouder kom komt. het trekt door tot in de grote spier van borstkas naar de schouder en dan door me hele rechterarm tot in de vingers.

de pijn steek is vaak van korte duur, maar het voelt alsof iemand steekt met een mes en ik ga dan ook plots rechtop zitten van de pijn en deze voel ik tot in me hoofd na trekken ( meet zo’n pijn steek dat hij even zo hevig pijn doet dat je hem door voelt )

alvast bedankt

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Zonder verder onderzoek is het moeilijk om daar iets over te zeggen. Mogelijk zit er een zenuwontsteking of wordt een zenuw door een spieraanhechting geïrriteerd. Ga met de klachten naar de huisarts of een fysiotherapeut

Reageren
Reageer op: pijn steek in de schouder.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.