- Anoniem27 november 2013 om 22:20
Ik ben een zestig-plusser en heb al jaren last van mijn rug.Vele pijnstillers gehad,die af en toe iets hielpen,maar de pijn kwam steeds weer terug.Oefeningen gedaan,zelfs een step-toestel gekocht voor meer beweging,maar ik blijf pijn houden.Vorig jaar augustus geopereerd aan een hernia,twee maanden bijna geen pijn gehad,heerlijk,maar toen kwam de pijn weer terug.Veel paracetamol,diclofinac en zelfs oxicodin gebruikt,maar het hielp weinig.Twee weken geleden plat gelegen omdat ik totaal niets meer kon van de pijn.Vandaag een huisarts op bezoek gehad(mijn eigen arts is ziek)Ik hoefde van haar niet naar m,n neuroloog,maar moest oefeningen doen,in beweging blijven en daarbij krijg ik meloxecam,i.p.v.2 oxicodin nu 3 en verder 1 depakine,die ik allang gebruik voor een andere klacht.Ik vraag me nu af,of ik er goed aan doe dit braaf te gebruiken of moet ik alsnog een neuroloog raadplegen.Ik wil graag zo spoedig mogelijk van deze rotpijn af.Wie weet een goede raad? Help a.u.b.!
1 reactieReagerenTandor127 november 2013 om 22:29Ik zou adviseren om alsnog de neuroloog te raadplegen. Het is nl mogelijk dat de hernia toch weer opspeelt. Dit moet dan toch verder worden onderzocht.
Reageren