Zoeken Vraag het forum

Alternatieve hulp bij enkelblessure

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

niet verzekerd te zijn. Dat kan in Nederland alleen als je of illegaal bent, of in de gevangenis zit. Dit is niet helemaal juist. Bij schulden bij de zorgverzekeraar, draagt die dat over aan het CAK die dan premie’s e,d, gaan incasseren via het CJIB. Als dat vervolgens ook niet werkt ben je dus niet meer verzekerd.
    Voor illegalen gelden andere regels: ook die zijn van zorg verzekerd via zorg voor ongedocumenteerden ( regeling onverzekerbare vreemdelingen). Huisarts, tandarts of ziekenhuis dienen dan de rekening bij de het CAK in. Huisartsen hebben daar speciale aanvraagformulieren voor.
    Voor het overige mag je in Nederland als ingezetene niet langer dan 3 maanden onverzekerd zijn. Moet je naar de huisarts b.v. dan moet je de kosten zelf betalen en kunt die dan daarna als je weer verzekerd bent declareren. Iedereen is verplicht verzekerd: dat wil niet zeggen dat iedereen automatisch verzekerd is. Verplicht verzekerd wil zeggen dat verplicht bent een zorgverzekering af te sluiten. Je kunt zelfs een boete krijgen als je dat niet doet

Suus

Ja dat bedoelde ik ook, het stond er alleen niet helemaal goed.
    Dat wat jij schrijft over schulden bij je verzekering,dan houden ze het in van je loon,uitkering,zorgtoeslag enz. Omdat je na 3 maanden die boete krijgt,dik 400 euro,had pa het over.
    Dus ik blijf het een raar verhaal vinden als iemand zegt niet verzekerd te zijn

Reageren
    John (moderator)

Misschien bedoelde ze toch iets anders.

Reageren
    Suus

Er zijn wel vaker mensen die iets anders bedoelen dan ze zeggen…..
    Mij te verwarrend als het bijna bedtijd is🥱

Reageren
    John (moderator)

Ik lig er vandaag ook vroeg in in ieder geval. Vanochtend al vroeg op en morgen ook weer.

Reageren
    Suus

Morgen is mijn verplichte vrije dag,hoef er niet echt vroeg uit. Maar ga wel op tijd slapen, na twee dagen oefenen ben ik daar meestal wel aan toe.
    De pup gaat ook vroeg op bed,die is ook moe🐕😴

Reageren
    John (moderator)

Dat kan inderdaad vermoeiend zijn.

Reageren
    Suus

Welterusten, namens de pup en mij.
    Ik ga mn boek pakken en mn bed opzoekenen de pup gaat met Luuk een plas doen en dan zn mand op zoeken

Reageren
    John (moderator)

Welterusten

Reageren
    John (moderator)
    John (moderator)

test moderator

Reageren
    Suus

Laatste poging

Reageren
    John (moderator)

Heb je het nu via de link gedaan?

Reageren
    Suus

Nee,die link werkte niet en dat andere topic kon ik ook niks meer plaatsen. Weet ook niet wat het is,de hele dag kan ik in alle topics reageren en dan ineens in mn eigen niet meer…

Reageren
    John (moderator)

Vreemd… Hoe open je jouw topic eigenlijk?

Reageren
Reageer op: Alternatieve hulp bij enkelblessure
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.