Zoeken Vraag het forum

Alternatieve hulp bij enkelblessure

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Suus

Haha,jij hebt het onthouden,maar als ik over een tijdje dit topic terug lees,weet ik het niet meer😉

En idd,zo is het forum echt bezigheidstherapie!

John (moderator)

Wie is die vreemde man die bij jou in huis rondloopt?

Reageren
    Suus

Vreemde man bij mij in huis???😳

Reageren
    John (moderator)

Als je weet dat het geen vreemde man is , dat weet je dat het Luuk is. Dan is het met geheugen en herinneren nog best wel goed

Reageren
    Suus

Ooooh zo bedoel je! Ik schrok al🙈😅
    Luuk herken ik gelukkig nog wel😜
    Ik was even bang dat je een echte vreemde man bedoelde😅🔮

Reageren
    John (moderator)
    Suus

Lach jij maar!
    Zie je maar hoe naïef ik ben dat ik er echt van schrok🙈

Reageren
    John (moderator)

dat was niet mijn bedoeling hoor

Reageren
    John (moderator)

Ik ga ermee stoppen voor vandaag. ik wens je alvast welterusten

Reageren
    Suus

Ik zat een spannend boek te lezen, daar word ik soms wat spooky van. En toen begon jij over die vreemde man🙈😳

Reageren
    John (moderator)

Niet nodig met 3 “waakhonden” in huis

Reageren
    Suus

Daar heb je helemaal gelijk aan!

Reageren
    Suus

Vandaag eerst 15 minuten gefietst, vanmiddag 5 minuten gefietst en 25 trapjes.

En een bijzonder verhaal,geen zorgverzekering maar wel kapitalen aan die skin vision app uit geven en om de haverklap op vakantie gaan…….

Reageren
    John (moderator)

Wellicht is er toch iets anders aan de hand. Want de skinvision app is bij de meeste zorgverzekeraars gratis te gebruiken ( nou ja, we betalen natuurlijk wel zorgpremie).

En jij bent weer goed bezig geweest

Reageren
    Suus

Ja,maar ze zegt niet verzekerd te zijn. Dat kan in Nederland alleen als je of illegaal bent,of in de gevangenis zit. We hadden het daar toevallig zondag nog met mn ouders over. Over mensen die op dit moment in financiële nood zitten en waat ze dan uit nood op bezuinigen gaan. Omdat pa als vrijwilliger bij zo’n loket zit waar mensen met vragen over financiële en andere officiële dingen terecht kunnen als ze daar niet uit komen.

Reageren
Reageer op: Alternatieve hulp bij enkelblessure
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.