Zoeken Vraag het forum

Lang liggen of zitten opstaan stijve rug

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Heb nu al een langere tijd last van bij het wakker worden stijve rug verschillende plekken? Ene dag minder ene dag niet ene dag erg

21 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga dan eens met de klachten naar de huisarts of een fysiotherapeut

Reageren
    Alias

Ben fysio geweest die zei dat het kwam door me wervels. Ik denk zelf dalijk is er iets dodelijks wat ik heb? Zou dat kunnen

Reageren
    Alias

Dat ik een soort kanker in me rug heb

Reageren
    Alias

Heb dit nu al 4 maanden ene dag wel ene dag niet.

Reageren
    Alias

Na het opstaan heb ik nergens last van en ik word niet wakker door de rugpijn het is gewoon bij het opstaan stijf

Reageren
    John (moderator)

Dan zal toch ook zo zijn. Om daarbij nou aan kanker te denken is wel erg overdreven. Misschien heeft te maken met een verkeerde zithouding..

Reageren
    Suzan

Beetje overdreven om dan gelijk aan kanker te denken hoor.
    Heeft de fysio je wervels dan ook behandeld of je oefeningen gegeven om ze zelf los te houden?

Reageren
    John (moderator)

Ik neem aan dat je nog teruggaat naar de fysio?

Reageren
    Alias

Ja ik merk ook dat t ene dag erger is anrere dag juist goed. Heeft met me houding te maken volgens fysio 2 andere fysios hebbe me wervels gecontroleerd. Ik ben gewoon iemand die snel aan dingen als kanker denkt. Komt kanker in de rug vaak voor?

Reageren
    Alias

En ja ik ga na de fysio 1 x in de 2 weken omdat ik na het opstaan uit bed geen last meer heb. Ik wil alleen weten komt kanker in de rug vaak voor?

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft toch allemaal niks met kanker te maken. De fysio heeft je toch al uitgelegd waar het door komt. Je houding!!

Reageren
    Alias

Dus ik moet me niet zorge make om kanker? Komt het vaak voor in de rug?

Reageren
    John (moderator)

Het heeft met kanker helemaal niets te doen.

Reageren
    Alias

Dus dit stijve gevoel in de ochtend heeft niks met kanker te maken?

Reageren
Reageer op: Lang liggen of zitten opstaan stijve rug
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.