- Anoniem15 september 2017 om 20:41
Beste
Ik wist niet zo goed waar ik dit net moest plaatsen maar dit leek me passend.
Ik heb sinds enkel maanden een nogal zeurende pijn in mijn been (soms het linker, soms het rechter). Dit komt vaak om de 3-4 weken eens een avond voor. Het begint meestal rond 20u en is pas gedaan als ik wakker word de volgende dag. De pijn zou ik zelf wat omschrijven als groeipijn maar aangezien ik een meisje ben van 18 jaar en al zo’n 5 jaar niet meer groei, lijkt me dat onwaarschijnlijk. Het is ook niet echt pijnlijk maar eerder vervelend/ zeurend. De pijn komt zowat op mijn hele been voor en is moeilijk aan te duiden. Wat zou dit kunnen zijn?
Alvast bedankt!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 september 2017 om 21:25Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenCatootje17 september 2017 om 09:05In elk geval even naar de huisarts. Soms kan het vanuit je onderrug komen. Kan ook te maken hebben met tekorten aan bepaalde stoffen, zoals magnesium, zink, vitamine B en D. Via bloedonderzoek kan je lang niet alle tekorten opsporen. Soms kunnen ook stoffen als taurine en carnitine helpen.
Reageren