Zeurende pijn in been (benen)

Hoi, ik hoop dat iemand mij kan helpen een beetje te achterhalen waar mijn klachten vandaan kunnen komen. Ik heb af en toe (ene maand vaker dan andere) vrij plotseling een soort zeurende pijn (soort lichte kramp) in een van mijn benen, het verschilt welk been. Ik denk dat de pijn in de spieren zit maar vind het lastig te duiden. Alleen als ik de spieren waar ik pijn heb( dat is vaak tegelijk in bovenbeen, kuit en voet en ook soms rond mn knie) een beetje oprek of masseer is de pijn heel even weg. Herkent iemand dit? Het is een beetje vaag misschien maar het is lastig uit te leggen. Ik ben verder gezond en sportief ๐Ÿ™‚

Reageer

Hoi,

Ik denk dat je beter met deze vraag naar een fysiotherapeut zou kunnen gaan. Die kan onderzoeken of het idd spieren zijn of iets anders en je daarna verder adviseren.

Iemand anders kan dezelfde klachten hebben,maar met een andere oorzaak. Zo kun je dus antwoorden krijgen die voor jou klacht misschien helemaal niet goed zijn om te proberen.

Reageer

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar een fysiotherapeut

Reageer
Reageer op: Zeurende pijn in been (benen)
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief