- Sammy6 november 2022 om 10:33
Ik heb na 43 dagen negatief getest of hiv maar ik heb steeds meer klachten. Spierpijn, koud, keelpijn en als ik lig krijg ik pijn in me buik en kan ik moeilijk ademhalen. Ik zweet ook nog in de nacht. Wat moet ik doen de huisarts zegt na drie maanden testen ik ben echt bang John.
5 reactiesReagerenAnoniem6 november 2022 om 18:46Geen hiv dus ga verder met je leven.
ReagerenSammy6 november 2022 om 19:09Ik heb steeds terug kerende diarree en vandaag zo erg dat er slijm uit komt en me buik maakt de hele tijd rare geluiden ik zweet in de nacht en keelpijn en overal tintelingen en steken in me dijbenen wat gebeurt er toch met me. De huisarts zegt alleen testen na drie maanden. Sorry dat ik jullie lastigval de hele tijd maar dit zijn echt symptomen van hiv man!
ReagerenJohn (moderator)
6 november 2022 om 20:10dat heb je al meerdere keren gevraagd en ik heb ook meerdere keren antwoord gegeven over het testen. Ga naar een psycholoog voor je angsten
ReagerenAnoniem6 november 2022 om 22:20Sammy ga naar testjegezondheid.nl en bestel een hiv test of DC Kliniek Amsterdam testen gratis op hiv, soapolinoord.nl . Doe een test , wordt je leven veel makkelijker .
ReagerenAnoniem7 november 2022 om 15:45Ik zeg: op naar de psycholoog.
Reageren