Zoeken Vraag het forum

Nog steeds angstig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • sammy

Beste John, zoals ik al vaak heb gezegd dat ik veel klachten heb. Mijn huisarts zegt eerst na 3 maanden testen dan pas gaan we kijken naar de klachten. Ik heb ook last gekregen van een hele droge mond. Spierpijn is na 2 maanden eigenlijk over maar nog wel last van nachtzweten hoesten en keelpijn. Ik weet het allemaal niet meer John. Kan je me wat advies geven want ik trek dit niet meer.zoals ik al eerder zei ik heb me na 4,6 en 10 weken laten testen en dat was negatief. Nogmaals sorry dat ik steeds in herhaling val. Jou woorden geven me telkens hoop maar als ik weer klachten krijg dan word ik weer paranoia.

7 reacties
    Reageren
    Anoniem

En daar is Sammy weer.

Fijne avond, Sammy.

Reageren
    Anoniem

Weet je zeker dat het 4,6 weken was, en niet 4,7 weken?

Reageren
    Sammy

Als je in mij schoenen stond dan piepte je wel anders. Ik heb het echt moeilijk en jij maakt er een grap van. Ik merk elke keer weer andere vage klachten. Ik heb een rood puntje weer op m’n eikel en het lijkt net of de ader die op de penis zit dikker is geworden. En klachten als nachtzweten keelpijn spierpijn diarree zweertjes in de mond en tintelingen overal. Niemand kan me vertellen waar die klachten vandaan komen.

Reageren
    Sammy

Beste John, wie is anoniem en waarom doet hij zo en lacht hij me gewoon uit terwijl ik echt symptomen heb van hiv. Ik heb het echt moeilijk en niet dat ik je niet geloof John maar ik word gek van die klachten.

Reageren
    Anoniem

Doe jezelf een plezier en ga naar een psycholoog. Misschien zelfs een psychiater.

Reageren
    Anoniem

Ik heb inmiddels wel medelijden met jouw huisarts.

Reageren
    John (moderator)

Je moet met een psycholoog gaan praten

Reageren
Reageer op: Nog steeds angstig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.