- sammy19 november 2022 om 17:17
Beste John, zoals ik al vaak heb gezegd dat ik veel klachten heb. Mijn huisarts zegt eerst na 3 maanden testen dan pas gaan we kijken naar de klachten. Ik heb ook last gekregen van een hele droge mond. Spierpijn is na 2 maanden eigenlijk over maar nog wel last van nachtzweten hoesten en keelpijn. Ik weet het allemaal niet meer John. Kan je me wat advies geven want ik trek dit niet meer.zoals ik al eerder zei ik heb me na 4,6 en 10 weken laten testen en dat was negatief. Nogmaals sorry dat ik steeds in herhaling val. Jou woorden geven me telkens hoop maar als ik weer klachten krijg dan word ik weer paranoia.
7 reactiesReagerenAnoniem19 november 2022 om 21:54Anoniem19 november 2022 om 21:55Weet je zeker dat het 4,6 weken was, en niet 4,7 weken?
ReagerenSammy19 november 2022 om 22:00Als je in mij schoenen stond dan piepte je wel anders. Ik heb het echt moeilijk en jij maakt er een grap van. Ik merk elke keer weer andere vage klachten. Ik heb een rood puntje weer op m’n eikel en het lijkt net of de ader die op de penis zit dikker is geworden. En klachten als nachtzweten keelpijn spierpijn diarree zweertjes in de mond en tintelingen overal. Niemand kan me vertellen waar die klachten vandaan komen.
ReagerenSammy19 november 2022 om 22:37Beste John, wie is anoniem en waarom doet hij zo en lacht hij me gewoon uit terwijl ik echt symptomen heb van hiv. Ik heb het echt moeilijk en niet dat ik je niet geloof John maar ik word gek van die klachten.
ReagerenAnoniem19 november 2022 om 22:39Doe jezelf een plezier en ga naar een psycholoog. Misschien zelfs een psychiater.
ReagerenAnoniem19 november 2022 om 22:39Ik heb inmiddels wel medelijden met jouw huisarts.
ReagerenJohn (moderator)
19 november 2022 om 22:46Je moet met een psycholoog gaan praten
Reageren