- Ton20 juli 2023 om 10:43
Hallo John. Ik heb een maand geleden onveilige (anale) seks gehad. Na twee weken werd ik echt heel flink verkouden. Verstopte neus, dan weer loopneus, soms lichte verhoging, oorsuizing, soms flinke hoofdpijn. Dat duurde een goede week. Maar sindsdien ben ik nog niet helemaal beter. Nog steeds slapjes, geregeld hoofdpijn en steeds weer een beetje licht verkouden. Ik maak me nu toch wel zorgen.
Ik heb geen huiduitslag, geen plekjes in de mond, geen verdikte lymfeklieren.
Maar omdat het zo lang duurt en klopt met de tijdlijn van acute Hiv ben ik nu toch wel bang. Kun je iets zeggen over deze symptomen?
Ik ga maandag in elk geval met een eerlijk verhaal naar de huisarts.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juli 2023 om 20:11Dat lijkt toch vooral en fikse verkoudheid of corona.
Reageren
In de eerste weken (2-6) kun je en conversiegriep krijgen. Kenmerken zijn, dat je je echt ziek voelt, grieperig maar dan zonder enige verkoudheidsklachten maar vooral hoge koorts. > 39 gradenTon20 juli 2023 om 20:41Dank voor je antwoord. Dus persé 39+ en verkoudheid hoort er echt niet bij?
ReagerenJohn (moderator)
20 juli 2023 om 21:13Ik schreef toch: zonder verkoudheidsklachten. Dan horen di er dus ook niet bij
Reageren