Zoeken Vraag het forum

Angst voor infectie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem1

Hallo,

Ik leef al een tijd in angst. Ik heb een tijdje geleden sex met een man gehad. We hebben elkaar zonder condoom gepijpt. Zijn penis ook even kort deepthroat bij mij. Hij heeft mij gerimd en mij geneukt met condoom. Niet in mond of anus klaargekomen.

2 weken erna had ik een keer last van behoorlijke duizeligheid en kreeg ik ca. 2,5 week erna last van een schimmelinfectie op mijn penis/jeuk anus. Ook had ik witte uitslag op mijn tong. Weer een week later had ik 4 dagen een hele droge mond bij het wakker worden(waarvan 3 in hotel, dus dacht aan slechte airco). Toen ben ik mij echt zorgen gaan maken en ben ik een nacht badend in het zweet wakker geworden. Ik heb een week geen hap door mijn keel gekregen. Uiteindelijk heeft dat zweten meer dan 3 maanden aangehouden. Niet zozeer altijd badend in het zweet maar wel dat wanneer ik mijn bed instapte dat ik al ging transpireren.

Dat zweten is nu weer begonnen en de schimmelinfectie is ook nog niet over, ondanks antibiotica en zalf.

Ik heb geen koorts, spierpijn of griep gehad.

Moet ik mij zorgen maken?

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je bang bent een soa opgelopen te hebben, moet je een test laten doen! Dat is de enige manier om zekerheid te krijgen

Reageren
    Anoniem1

Maar gezien de symptomen., wat zeg jij dan? Dit hoeft toch niet automatisch hiv te zijn? En dat zweten vind ik zo vreemd.

Reageren
    John (moderator)

Nee dat hoeft zeker niet.

Reageren
    Anoniem1
    1. Dank je. Maar dat zweten, kan dat 3/4 maanden aanhoude?
    Reageren
    John (moderator)

Hangt van de oorzaak af.

Reageren
    Anoniem1

Bedoel, is dat een bekend symptoom bij HIV, dat het zo lang aanhoudt en dat het nu weer terugkomt?

Reageren
    Anoniem1

John?

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor.

Reageren
    Anoniem1
Reageer op: Angst voor infectie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.