Angst voor besmetting Angst voor besmetting - Medische Forum - Dokter.nl

Angst voor besmetting

Ik heb me afgelopen zondag laten pijpen door een dame zonder condoom en redelijk kort (bij elkaar 5 minuten) en ben niet in haar mond klaargekomen. Nadien thuis ook gecontroleerd of ik wondjes op mijn penis had maar die waren er niet. Nu word ik vanochtend wakker met een koortsig en moe gevoel. Kan iemand me helpen?

Reageer

Er heerst verkoudheid en griep, dus wat denk je?

Dit is veel te kort geleden om dergelijke klachten van een soa of hiv te kunnen hebben. Bovendien zijn het geen klachten van een soa of hiv.

Reageer

Ja de dokter zou je kunnen helpen. Waarschijnlijk heb je dan roch griep of corona opgelopen

Reageer

Beste John,

Ik heb op 12 augustus risico contact gehad en ook in de eerste week van September. ( met dezelfde persoon) Nu heb ik me 1 keer getest op 13 Oktober, en kreeg 16 Oktober de uitslag met de 4de generatie test ( Ik heb dit nagevraagd bij de huisarts (laboratorium) het eerste contact was dus 9 weken geleden na de test en het andere 5,5 week geleden. ( 5 weken en 5 dagen) en die test was negatief.( Ik was top trouwens) De reden waarom ik mij druk maak is omdat ik al sinds 2 maanden enorme gewrichtspijn heb. Mijn spiermassa is afgenomen maar niet afgevallen,me armen zijn iets verslinkt en heb vooral last in mijn bovenbenen wat ik voel tijdens fietsen, ook het traplopen en uitgeput raak. Zo af en toe ook tintelingen. Ik heb gedaan wat je niet moest doen en dat is het hele internet lopen afspeuren. Ik ben niet ziek geweest en heb geen koorts gehad. Wel slaap ik slecht (door de stress) en heb ik soms last van koude rillingen. En ook mijn zicht is iets verminderd. Ik zie niet wazig of slecht maar het is storend. Nu heb ik 26 Oktober een algemeen bloedonderzoek gedaan en vandaag de uitslag gekregen, alles was goed behalve een paar afwijkingen met het TSH gehalte die is verhoogd en ik dus een traagwerkende schildklier heb/zou kunnen hebben. Dit zou kunnen kloppen met de symptomen die ik heb. Of moet ik mij druk maken om de HIV test?
    Ik ben doodsbang en een hele domme fout gemaakt door met iemand sex te hebben die ik niet goed ken. Ik ben normaal altijd voorzichtig en ben dat nu niet geweest.
    Ik hoop dat je antwoord mijn zorgen kan verlichten.

Gr Pieter

Reageer

Ik heb trouwens zonder condoom sex gehad met een andere man. Vergeten erbij te vermelden.

Reageer

de testen waren in ieder geval goed. 5 weken en 5 dagen zal echt geen verkeerd resultaat opleveren. Je klachten worden dus niet door een HIV infectie veroorzaakt.

Reageer

Dankjewel voor je snelle reactie. Dus de uitslag over mijn schildklier en TSH heeft dus niks met HIV te maken? Ik weet niet wat ik moet denken.

Gr

Reageer

En waar zouden de klachten die ik heb anders vandaan komen, het is gewoon eng omdat ik die klachten in dezelfde periode zijn gekomen

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Een negatieve hiv test betekent geen hiv. Waar de klachten vandaan komen is van achter een computer niet te beoordelen. Ga naar de huisarts als je er last van hebt.

Reageer

Dat heeft idd niks met HIV te maken

Reageer

Stress? Angst? Schildklier?

Reageer
Reageer op: Angst voor besmetting
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif