- Anoniem8 februari 2016 om 21:36
Goedendag. Heb vorige week iets vervelends meegemaakt. Heb mij laten pijpen zonder condoom in een gay cinema door een gloryhole (gat in de muur). De persoon die mij pijpte heeft op een gegeven moment zich omgedraaid zonder dat ik het wist (of kon zien) en heeft daarna mijn penis in z’n anus gestopt. Ik merke dat heel snel (na een halve minuut denk ik) omdat het anders voelde dan daarvoor. Ben direct gestopt en niet verder gegaan. Heb daarna m’n penis gewassen met water en zeep. Er zat geen bloed o.i.d. aan. Zit sindsdien vreselijk in de stress over een mogelijke soa en/of hiv besmetting. Ga me natuurlijk laten testen, maar dat kan pas over 2 weken. Voor hiv pas over 3 maanden heb ik gelezen. Ik denk niet dat ik nog zo lang in de stress kan zitten! Mijn vragen: hoeveel risico heb ik gelopen op hiv? Kan een hiv test al eerder gedaan worden? En ja I know, ik doe dit noooooit meer, lesje wel geleerd 🙁
1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 februari 2016 om 21:57Er is wel een kans op HIV.
Een soa test kan 2 weken na het onveilige contact. Voor een HIV test kan dat 6 weken na het onveilige contact.
Reageren