- Anoniem4 juli 2017 om 17:35
Hallo, het is nu 8 weken geleden na onveilig contact.
Na 2 weken kreeg ik last van spierpijnen, huiduitslag en keelpijn. Op 6.5 week heb ik getest en had ik een negatieve test.
De avond van de test kreeg ik weer last van jeukende uitslag op mijn lichaam en ik heb nu last van misselijkheid en duizeligheid. Ook heb ik hartkloppingen erbij en voelt mijn linker arm heel zwaar aan soms. Dit is allemaal 5 dagen na de test.
Kan deze klachten nou alsnog van hiv afkomen? Dat het toevallig nu pas meetbaar zou zijn in mijn bloed?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 juli 2017 om 18:34Dat kan niet. Ik denk dat je vooral last hebt van angst en stress.
Als de klachten van HIV zouden zijn had je een positieve test moeten hebben gehad.
Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/
ReagerenAnoniem4 juli 2017 om 19:11Bedankt.. mijn score uit de test kwam uit op 51%…
wat kan ik hier nog aan doen? Blijf maar met het idee in mijn hoofd zitten.. krijg elkedag meer klachten er bij zo lijkt het
ReagerenJohn (moderator)
4 juli 2017 om 20:13Je hyperventileert door de spanning/angst. En dan kunnen heel veel vervelende klachten ontstaan. Die zorgen dan ook weer voor onrust en kom je dus in een vicieuze cirkel terecht.
Ik zou je willen adviseren, om naar een fysiotherapeut te gaan voor ademhalingsoefeningen.
Reageren