- Luc13 augustus 2024 om 15:36
Hallo,
5 weken geleden heb ik onbeschermd anaal sex gehad. Ik heb nu last van hoofdpijn en mijn keel voelt niet echt lekker gepaard met lichte oorpijn. Kan dit iets te maken hebben met hiv?
Alvast bedankt!
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 augustus 2024 om 15:54Als je denkt een soa opgelopen te hebben, kun je daar alleen maar zekerheid over krijgen door een soa-hiv test te doen. Op basis van vage klachten die dus ook bij een verkoudheid, griep of corona kunnen passen stel je dat niet vast
ReagerenLuc13 augustus 2024 om 16:15Ik begrijp het, maar bij verkoudheid etc hoor je toch ook een verstopte neus te hebben? Bij mij gaat het vooral om hoofdpijn gepaard met keelpijn en tijdens het slikken voel ik mijn linker oor..
ReagerenJohn (moderator)
13 augustus 2024 om 16:28Misschien is het een keelontsteking. Ga met de klacht naar de huisarts nen laat ernaar kijken
ReagerenAnoniem13 augustus 2024 om 16:59Wel eens gehoord van Corona? Typische verkoudheidsklachten maar dan zónder verstopte neus.
ReagerenLuc13 augustus 2024 om 19:27Corona heb ik al eerder gehad en dit was niet echt hetzelfde.
ReagerenAnoniem14 augustus 2024 om 08:49Dus Corona geeft altijd en elke keer dezelfde klachten? Er zijn verschillende typen Corona virussen die verschillende soorten klachten kunnen geven.
Reageren