Zoeken Vraag het forum

Klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Angsthaas

Hallo,
    Ik heb seks gehad met mijn ex partner welke in de veronderstelling was dat ik nog niet met een ander ben gegaan.
    Vanaf het moment dat zij een aantal dagen erna over begon of ze zich moet laten testen voel ik klachten. Ik las over chlamydia en dacht steeds voel ik nou wat ? Ik heb mij laten testen op chlamydia en die was negatief. Maar omdat ik mij ook op gonorroe hadden willen testen maar de verkeerde had besteld voel ik nu ineens klachten als zeurderig gevoel in de zak en onderbuik. Soms voelt het alsof er iets lekt maar dan is alles droog.. heb twee keer de vooruit terug getrokken en was wat slijmerig verder niet. Verder voel ik het puntje van de eikel constant maar ik ben er ook constant mee bezig en checken.. daar word deze natuurlijk ook geïrriteerd van. Het is nu 4 weken geleden dat ik mogelijk besmet ben geraakt en een week geleden dat ik het eventueel heb door gegeven en bij mij de klachten begonnen.

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Doe dan een test.

Reageren
    John (moderator)

Laat je dan testen

Reageren
    Peter

Wat was het resultaat op de test?

Reageren
Reageer op: Klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.