- Marnix21 maart 2022 om 20:26
Hallo,
Ik heb seks gehad met een sekswerker vorige maand.
Zij kreeg het condoom niet om. Ik heb het toen zelf om gedaan, maar heb haar wel daarvoor gevingerd. Ik heb mijn penis toen ligt aangeraakt, waar de condoom rand zat.
Het condoom ging later omhoog en heb het daarna weer naar beneden getrokken.
En na de seks mijn piemel schoongemaakt met een doekje. Kan ik het dan nog infecteren?
Ik heb Corona gehad afgelopen maand, een week nadat ik seks heb gehad met de sekswerker. Maar ik mij toch zorgen.
De sekswerker had pigment op haar lichaam, wat kan duiden op syfilis. En ik heb mijn penis licht aangeraakt, toen het condoom niet om wilde.
Een week nadat ik seks had gehad met haar, had ik last van mijn anus. Toen ik keek leek het op een aambei. Maar nu twijfel ik of het niet een zweer was? Ik heb wel overmatig toilet gebruik en maak het vaak schoon met water en/ of douchen. Kan dus ook geïrriteerd zijn.
Ik heb al 4 weken last van veel hoesten. En ik denk soms lichte pijn te hebben met plassen.
Maar ik weet niet meer wat realiteit is en wat angst is.
Ik heb een soa test gedaan chlamydia en gonorroe, die was negatief.
Wat denkt u? Wat is uw advies?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 maart 2022 om 20:33Doorgaans krijg je van syfilis toch klachten. De eerste duidelijke klacht is een zweer. Die zou je dan aan de penis moeten hebben
Reageren
Ik denk dat die kans erg klein is. Je kunt natuurlijk een test laten doen