John (moderator)
27 november 2022 om 23:20Of dat dan een prostatitis is zal toch eerst moeten worden vastgesteld. Ga naar de huisarts en bespreek het
Anoniem28 november 2022 om 08:54Vraagje: waarom ga je niet gewoon naar de huisarts toe?
ReagerenRik28 november 2022 om 21:44Hoi john dit is het sperma wat eruit kwam, normaal is het spierwit weet zeker dat het er normaal niet zo uitziet, lijkt het volgens jou op bloed? Zoja zijn er ook andere oorzaken voor dan een prostatitis?
Kan jij de foto zo verwijderen aub
ReagerenJohn (moderator)
28 november 2022 om 23:20Het lijkt een beetje rozig. Kan er zo helaas ook niets over zeggen.
ReagerenAnoniem29 november 2022 om 08:30Al bij de huisarts geweest?
ReagerenRik30 november 2022 om 11:41Stel het is een prostatitis, kan het vanzelf over gaan, en is masturberen schadelijk?
ReagerenAnoniem30 november 2022 om 13:37Heb je al overleg gepleegd met je huisarts?
Stel het is dit, stel het is dat…
En nee, een prostatitis gaat niet vanzelf over. En als je die niet behandelt, dan loop je het risico op uitbreiding van de ontsteking.
Maar ja, stel het is dit, stel het is dat… zo ga je toch niet met je gezondheid om?
ReagerenOok anoniem30 november 2022 om 14:06Wat @anoniem zegt valt mij op dit forum vaker op.
Reageren
Mensen zijn als de dood iets te mankeren,maar in plaats van naar de huisarts te gaan,blijven ze eindeloos hier vragen stellen.Terwijl ze hadden kunnen lezen dat hier geen dokter is.
En al was die er wel,kon die op afstand nog niks voor ze doen.
Dus ik begrijp idd ook niet echt waarom je inmiddels nog steeds geen afspraak hebt gemaakt bij de huisarts.
Dat advies is toch al meerdere keren gegeven,doe er dan wat mee,want van hier blijven vragen zal het in elk geval niet beter worden!Anoniem30 november 2022 om 18:36Fijn dat ik hier bijval krijg.
Als het allemaal zo gemakkelijk was, dat je met een paar vragen precies weet wat er aan de hand is, dan hoef je geen geneeskunde te studeren, maar zou een beetje zoeken op google voldoende zijn.
Allerhande huis, tuin en keukenkwaaltjes prima, maar dit soort vragen over prostatitis is gewoon lariekul. Ga naar de huisarts.
ReagerenRik2 december 2022 om 16:14Hoi John de HA vondt psa waarde testen niet nodig, kwam er alleen niet aan toe om deze vragen te stellen aangezien ik veel te veel regelen had, weet u toevallig wat andere oorzaken kunnen zijn van bloed in sperma nu 4 dagen, en is het dan beter niet te masturberen of kan het geen kwaad?
ReagerenJohn (moderator)
2 december 2022 om 16:19Het kan wel eens voor komen zonder dat er een direct aanwijsbare oorzaak is.
Reageren
Even een paar dagen niet masturberenJohn (moderator)
2 december 2022 om 16:21Rik2 december 2022 om 16:30Ook was de algehele bloedtest met leukocyten crp enz goed, kan ik dan zeggen dat de diagnose van de Ha reactieve artritis niet meer klopt, of heeft dat niks te maken met elkaar? Of IS er een mogelijkheid dat t bloed door artritis komt zonder dat een bacterie de veroorzaker is?
ReagerenJohn (moderator)
2 december 2022 om 16:45Dat zal dan niet aan de orde zijn.
Reageren
Heb je die dingen niet met de huisarts besproken ?Anoniem2 december 2022 om 17:18Ben je zelf geneeskunde aan het studeren en gebruik je jezelf als studie object? Dit gaat toch nergens meer over?
Reageren