John (moderator)
22 november 2022 om 17:56“wij” wie dat dan ook zou mogen zijn, kunnen helemaal geen diagnose stellen.
Rik27 november 2022 om 19:23Hoi John de 3 weekse doxycycline kuur afgemaakt, wat ik al vertelde hebben 2 artsen 2 verschillende diagnoses gesteld eentje zei lgv, en mijn eigen huisarts een reactieve artritis veroorzaakt door de chlamydia die ik had, inmiddels nu precies 5 weken lang koorts niet hoger dan 38.1, soms wel koorts soms niet maar wel iedere dag, daarnaast ook zenuwpijn, spierpijn en gewrichtspijn er is niks verbeterd na de kuur, heb de HA nog niet kunnen spreken na de kuur vanwege lange wachttijden, ben jij als moderator bekend met een reactieve artritis en hoor je dit wel eens voorbij komen als een mogelijke oorzaak?
ReagerenJohn (moderator)
27 november 2022 om 19:42Een ( niet behandelde of te laat behandelde) soa kan reactieve artritis veroorzaken…
ReagerenJohn (moderator)
27 november 2022 om 19:43Maar daar zou je dan wel mee naar een reumatoloog moeten.
ReagerenRik27 november 2022 om 19:53Ja ik zit alsmaar te speculeren over oorzaken, heb op reumatoloog.nl gelezen ( site die thuisarts aanbeveelt) en er stond dat de artritis al na 2 weken na het contact kan ontwikkelen( koorts kwam 4 dagen na contact, daar keek ik niet van op aangezien ik ook een week koorts kreeg toen ik voor eerste x chlamydia kreeg) en gewrichtspijn na 2 weken, ik ben 2 en 4 weken na contact getest op hiv negatief, enige bedpartner 29 sep en 5 november getest, haar laatste partner voor mij was 25 sep, diabetes en rheumatoide artritis heb ik ook niet, lyme ook niet. Heel vreemd wat er aan de hand is. Zag ook dat er geen testen zijn om reactieve artritis vast te stellen, dan is mijn vraag, heb jij ooit een vergelijkbaar verhaal gehoord als wat ik heb? En wat was daar de oorzaak van?
ReagerenJohn (moderator)
27 november 2022 om 19:59Ik weet dat het kan maar ik heb het nog eerder gehoord eerlijk gezegd.
ReagerenRik27 november 2022 om 20:00Reumanederland.nl excuus
ReagerenRik27 november 2022 om 20:01Blijkbaar is het mogelijk om alle hiv symptomen te hebben zonder ook daadwerkelijk hiv te hebben, zeg ik dat goed?
ReagerenJohn (moderator)
27 november 2022 om 20:06Dat zou kunnen
ReagerenRik27 november 2022 om 20:26Als jij in mijn schoenen had gestaan, had jij je dan zorgen gemaakt?
ReagerenRik27 november 2022 om 20:27Jij= U*
ReagerenJohn (moderator)
27 november 2022 om 20:59Daar kan ik je geen antwoord op geven. Ik denk namelijk niet dat ik een een soortgelijke situatie terecht zou komen
ReagerenJohn (moderator)
27 november 2022 om 21:00BTW
Reageren
Je mag rustig jij zeggen hoor.Rik27 november 2022 om 23:06Het valt mij nu pas op maar er zit bloed in mijn sperma, en als ik mijn papiertjes check was het er gisteren ook is dit een ontstoken prostaat? Ik was er snel bij met de AB wel raar dat ik een prostatitis heb
ReagerenRik27 november 2022 om 23:07Niet heel duidelijk bloed, maar papiertje is lichtjes bruin zo ook de sperma
Reageren