Zoeken Vraag het forum

Hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rik

Bedankt John, lijkt een soort samenzwering ineens tussen de “anoniems” ik doe ook liever iets anders dan op dit forum zitten…. , en om deze reden is John moderator en jullie niet, omdat hij wel over de empathie beschikt. Mijn waardering nogmaals voor het werk wat u doet .

John (moderator)

Overigens: je klachten passen niet echt bij een lgv infectie. Maak de kuur maar eens af

Reageren
    Rik

Nee het is mijn huisarts die ik al 20 jaar heb, rond de 60 jaar, hij kreeg vraagtekens toen hij op de pcr test drukte van HIV, iets met diagnostiek hij had niet de autoriteit ervoor of iets dergelijks, was een telefonisch consult. Lgv test had hij niet in zijn praktijk liggen. Mijn familielid geeft net aan dat de HA op de post dit voor mij heeft uitgeprint https://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/lymfogranulomavenereum.htm     de ha heeft het verhaal ook gelezen wat ik aan u heb laten lezen, hij vondt dat het wel bij LGV paste, .

Reageren
    John (moderator)

De kuur maar eens afmaken dan

Reageren
    Anoniem

Wanneer de chlamydia test negatief is kun je dan ook geen LGV hebben? Ook al is de chlamydia geklaard?

Reageren
    Anoniem

En word je alleen op LGV getest als je klachten hebt?

Reageren
    Alyssa

@Rik

Ik denk niet dat de anoniems tegen jou samen zweren, ze spreken alleen uit wat waarschijnlijk de meeste mensen denken die jou verhaal lezen. John mag dat als moderator alleen denken en in verdekte termen uitten…..

Reageren
    Alyssa

En het is voor John btw ook niet zo handig om nu zelf als anoniem met hetzelfde onderwerp in een nieuw topic weer opnieuw te beginnen……

Reageren
    Rik

Alyssa zou maar eerst 3x nadenken voordat je iemand vals beschuldigd, John kan aan het IP adres zien dat ik niet ” anoniem ” ben.

Reageren
    Alyssa

Beschuldigen valt wel mee hoor,is een beetje een zwaar woord.  Grappig dat je tegen mij zegt 3x na te denken,zou je zelf ook eens moeten doen…..

Het is soms nogal verwarrend dat mensen door elkaar in 1 topic over hetzelfde dingen vragen en dan vervolgens een nieuw topic over hetzelfde onderwerp beginnen. Helemaal als 1 van die mensen al meerdere topics over steeds hetzelfde heeft lopen. En daarnaast wat snel op zn teentjes is getrapt als iemand een opmerking maakt die hem niet aanstaat.

Reageren
    Rik

, dit soort mensen noem ik trollen, die niet op deze site zitten voor een medische aandoening, maar voor spanning en sensatie…. het is weekend ga dat lekker bij een discotheek zoeken of iets dergelijks, zolang je je goed voelt en gewoon kan lopen.

Reageren
    Alyssa

En waar baseer je bovenstaande mening op? Want de omschrijving past in elk geval niet bij mij.
    Ok, ik geef toe dat ik soms een beetje een trol kan zijn, vooral als ik daar toe uitgenodigd wordt. Maar de rest wat je schrijft klopt in elk geval helemaal niet.

Reageren
    John (moderator)

Waarom zou je iets testen als er geen klachten zijn??

Reageren
    Anoniem

Wie geef je nu antwoord?

Reageren
    John (moderator)

Wat een gedoe hier…..

En wat John als moderator zou denken, weet gelukkig John alleen

Ik heb eerder al geschreven: kritiek mag, dat is geen probleem en je mening uiten mag ook, maar laat wel iedereen in zijn waarde.

En voor de duidelijkheid @Rik is dus niet @Anoniem.

Zo word het voor mij op den duur wel erg moeilijk gemaakt om nog een zinvol antwoord te geven.

@Anoniem,  niet zo handig om zo in een ander topic te komen. Of om teksten uit een ander topic te kopiëren en te gebruiken. Dat veroorzaakt verwarring. Want als je dat doet, denk ik dus ook dat het een gebruiker is die een dubbel topic start voor hetzelfde probleem. En als moderator moet ik dat voorkomen.

Wees dus een beetje lief voor elkaar…  er is al ellende genoeg op deze aardkloot

Reageren
Reageer op: Hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.