- Rik11 november 2022 om 17:20
Snap ik, ik bedoel in mijn schoenen als in deze situatie.
Rik11 november 2022 om 17:23Heb alleen deze gewrichtspijn nog nooit eerder gehad, ook niet tijdens eerdere chlamydia of doxy kuur
ReagerenJohn (moderator)
11 november 2022 om 17:24Ok. Dat had ik dan verkeerd begrepen.
Reageren
De laatste keer was je dus in Juli in het buitenland als ik het goed begrijp. En wanneer zijn de klachten dan eigenlijk begonnen? Het koortsige en de gewrichtsklachten?John (moderator)
11 november 2022 om 17:26Daar kan ik je geen antwoord op geven
ReagerenRik11 november 2022 om 17:26De situatie van nu heeft niks met voorgaande te maken, 19 oktober onveilig seksueel contact, 23 oktober begon de schommelende koorts tot aan nu, ( tussen 36.8-38.5) altijd zal even het verhaal opnieuw posten zodat voor u duidelijker is
ReagerenJohn (moderator)
11 november 2022 om 17:28Maar het contact van 19 oktober was hier in Nederland?
ReagerenJohn (moderator)
11 november 2022 om 17:29Niet opnieuw het hele verhaal gaan posten aub…
ReagerenRik11 november 2022 om 17:4019 oktober in nederland met vrouw uit filipijnen onveilig( ze was op vakantie), ze heeft mij 2 labresultaten laten zien met alle gegevens dat ze negatief is getest op hiv op 29 september en op 5 november, haar laatste contact was 28 september, zij had geen klachten, heb chlamydia opgelopen nu 7 daagse kuur gehad, gewrichtspijn begon op 1 november, en sinds die kuur heb genomen( 4 november begonnen) erger geworden, kan toeval zijn, dag na eerste pil ook ziek geworden weer want was 23 oktober tm 30 oktober ziek, daarna 31 okt tm 4 november beter, en 5 november eerste dag kuur ziek, ook 2 dagen maagpijn gehad 1x brandend maagzuur geen diarree of braken. 4 november tot aan heden weer ziek temperatuur verschilt altijd tussen 36,8-38.5. Word vaak wakker met koude rillingen, waar ik momenteel last van heb, hoofdpijn soms minder soms meer, schommelende koorts, en veel gewrichtspijn. En vandaag nieuwe doxy kuur gehad van HA.omdat ik kwam met lgv, maar daarna ggd gebelt en die zei dat lgv bijna alleen bij homos voorkomt uitzonderlijk man op vrouw
ReagerenRik11 november 2022 om 17:42Dit is het verhaal excuses voor de langdradigheid.
ReagerenAnoniem11 november 2022 om 17:49Hé Rik, vraag jij jezelf nooit af waar je mee bezig bent?
Je stopt je plassertje meerdere keren ergens in zonder condoom, loop keer na keer chlamydia op, slikt elke keer antibiotica, en je maakt je zorgen over een beetje gewrichtsklachten?
Ik zou me eerder zorgen maken over onverantwoord seksueel gedrag.
En dan vraagt John of je niet het hele verhaal weer wilt posten, en wat staat er tien minuten later? Jawel, het hele verhaal.
ReagerenJohn (moderator)
11 november 2022 om 18:01“daarna ggd gebelt en die zei dat lgv bijna alleen bij homos voorkomt uitzonderlijk man op vrouw” Maar dat geldt niet voor Aziatische contacten. Ook komt daar veelvuldige resistentie voor, wat betreft antibiotica.
Reageren
Je huisarts had een test moeten doen en niet zomaar een “kuurtje ertegenaan gooien”. En als LGV met doxy wordt behandeld is dat een kuur van 3 wekenRik11 november 2022 om 18:09Hoi John, ik heb een gezinslid die op de HAP werkt, die heeft hetzelfde verhaal net laten lezen aan een wat oudere arts daar ( vaak meer ervaring) citaat:” nou de arts en ik waren er snel uit, doxy 3 weken) . Dit komt inderdaad het meest overeen, ook omdat ik jou eerst fotos van mijn eikel liet zien van 3 eenie meenie rode bultjes op mn eikel en wat irritatie in plasbuis.en dacht dat het herpes was.
ReagerenRik11 november 2022 om 18:12Ik kwam met het verzoek ook bij de HA voor een lgv test en een HIV viral load PCR, maar hij kon ze beiden niet aanvragen in het systeem hij had dat nog geprobeerd, daarna GGD Amsterdam gebeld, wilde mij geen van beiden bieden. Omdat ik volgens hun geen risico loop voor LGV.
ReagerenJohn (moderator)
11 november 2022 om 18:15Mensen, kritiek is niet verkeerd en mag. Maar om nou voortdurend over iemand heen te vallen helpt niemand…
ReagerenJohn (moderator)
11 november 2022 om 18:20Lastig dan. Ik kan helaas geen test voor je aanvragen.
Reageren
Vreemd dat je huisarts dat niet kon aanvragen… Is dat soms een HA in opleiding?