Home / Hiv & Aids / bang voor hiv
ik ben een meisje en heb onbeschermde anale seks gehad met mijn vriend. dit is al wel een tijdje terug, heb een paar maanden geleden een soa test gedaan (geen soa getroffen) maar geen hiv test, ik heb ook een opgezwollen klier in mijn nek als ik dit op zoek staat er oa hiv als oorzaak. is er een kans dat ik hiv heb ik ben echt bang
Je hebt niet helemaal goed gelezen. Bij HIV is er niet maar 1 opgezette klier en zijn er ook nog andere klachten. Verwacht je dan dat je vriendje HIV heeft?
nee daar ga ik niet van uit... hij is gewoon hetero. Bij de soa test hebben ze geen bloed afgenomen moet ik er dan vanuit gaan dat het risico niet bestond en dat ze het daarom niet deed?
"nee daar ga ik niet van uit… hij is gewoon hetero." Waarom denk je dan HIV opgelopen te kunnen hebben? Je krijgt alleen maar HIV, door seks met iemand die dus ook HIV positief is.
heeft het nut om een hiv test te doen of moet ik het gewoon laten gaan
Ik denk dat je het gewoon moet laten gaan......
Ik ben een man en heb onlangs seks gehad met een sekswerkster. Waar ik heel erg spijt van heb want nu denk ik dus dat ik kans op hiv heb. Ik had wel de hele tijd condoom om maar heb ook met mijn vingers haar geslachtdeel gestreeld. Ik kreeg dus wel wat vocht op mijn vingers. Moet ik me zorgen maken? Val ik onder risicogroep?
Ik heb alsnog een hiv sneltest gedaan en deze was negatief, moet ik verder testen of zijn deze betrouwbaar
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!