Zoeken Vraag het forum

bang voor hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • bang

ik ben een meisje en heb onbeschermde anale seks gehad met mijn vriend. dit is al wel een tijdje terug, heb een paar maanden geleden een soa test gedaan (geen soa getroffen) maar geen hiv test, ik heb ook een opgezwollen klier in mijn nek als ik dit op zoek staat er oa hiv als oorzaak. is er een kans dat ik hiv heb ik ben echt bang

14 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt niet helemaal goed gelezen. Bij HIV is er niet maar 1 opgezette klier en zijn er ook nog andere klachten. Verwacht je dan dat je vriendje HIV heeft?

Reageren
    bang

nee daar ga ik niet van uit… hij is gewoon hetero. Bij de soa test hebben ze geen bloed afgenomen moet ik er dan vanuit gaan dat het risico niet bestond en dat ze het daarom niet deed?

Reageren
    John (moderator)

“nee daar ga ik niet van uit… hij is gewoon hetero.” Waarom denk je dan HIV opgelopen te kunnen hebben? Je krijgt alleen maar HIV, door seks met iemand die dus ook HIV positief is.

Reageren
    bang

heeft het nut om een hiv test te doen of moet ik het gewoon laten gaan

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je het gewoon moet laten gaan……

Reageren
    Hakhan

Ik ben een man en heb onlangs seks gehad met een sekswerkster. Waar ik heel erg spijt van heb want nu denk ik dus dat ik kans op hiv heb. Ik had wel de hele tijd condoom om maar heb ook met mijn vingers haar geslachtdeel gestreeld. Ik kreeg dus wel wat vocht op mijn vingers. Moet ik me zorgen maken? Val ik onder risicogroep?

Reageren
    Bang

Ik heb alsnog een hiv sneltest gedaan en deze was negatief, moet ik verder testen of zijn deze betrouwbaar

Reageren
    John (moderator)

Zo krijg je geen HIV

Reageren
    Bang

zou je ook op mij kunnen reageren

Reageren
    Bang

help aub

Reageren
    Bang

de sneltest deed ik trouwens bij een arts

Reageren
    Hakhan

Dus met condoom loop je geen hiv op.

Reageren
    Bang

nee hakhan met condoom loop je geen hiv op

Reageren
    John (moderator)

@Bang

De test is zeker betrouwbaar

Reageren
Reageer op: bang voor hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.