Zoeken Vraag het forum

Bang voor hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi.

Ik maak mij zorgen omdat ik sinds enkele weken onveilige orale seks heb met een jongen (ben zelf ook een jongen). Hij heeft, zegt hij, nog nooit eerder wat met jongens gedaan buiten mij, alleen maar met meisjes. Nu ben ik bang dat ik hiv heb opgelopen. Ik heb jeuk over mn lichaam (vooral armen en benen), geen echte uitslag maar wel bultjes op sommige plekken die vooral na douchen goed zichtbaar zijn. Daarnaast ben ik grieperig geweest een week geleden maar ik had geen koorts zover ik weet. Over 1.5 weken heb ik een soa test gepland. Ik vraag dan ook voor een hiv-test, maar ik ben toch wel bang. Ik had tijdens de orale seks wel een blaasje op mn tong maar van hem weet ik niet of hij een wondje had. Maak ik mijzelf teveel druk of moet ik me toch zorgen maken?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

de kans om zo HIV te krijgen, is erg klein

Reageren
Reageer op: Bang voor hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.