- Anoniem9 september 2016 om 05:39
Hallo,ik heb nu al 8 jaar een vaste relatie en voel mij vrijwel gezond..voor mn vaste relatie heb ik wel onveilig sex gehad en me ook nooit laten testen..nu ben ik alsnog bang dat ik de ziekte in me draag Hoe groot is deze kans?heb wel eens opgezette klieren maar voor de rest geen symptomen..ik leef nu wel heel gezond loop gemiddeld 40 klm in de week enz..zou dit mogelijk zijn als ik hiv had?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 september 2016 om 09:13Het is in ieder geval niet erg waarschijnlijk. Je zou na 8 jaar toch wel klachten moeten hebben gekregen.
Reageren
Je kunt natuurlijk een test laten doen als je er dan gerusten over bent.Anoniem9 september 2016 om 13:38Ja ik heb een afspraak gemaakt bij de dokter voor een bloedtest.maar ik heb wel schrik!ik zou graag een kindje willen en daarmee dat ik er nu eigenlijk maar bij stil sta!ni slim natuurlijk maar hopelijk ben ik gezond!!
ReagerenJohn (moderator)
9 september 2016 om 15:13Ik denk niet dat je je daar ongerust over moet maken
ReagerenAnoniem20 september 2016 om 14:58Ik heb vandaag bloed laten afnemen.morgen mag ik al bellen voor de resultaten..Ze gaan een algemene check up doen..kunnen ze dan zien of ik besmet ben met hiv zonder specifieke test?of zien ze dit aan bepaalde waarden in het bloed?
ReagerenJohn (moderator)
20 september 2016 om 16:01Als er niet specifiek naar wordt gekeken, zal dat niet te zien zijn. Maar wellicht. doen ze dat wel…
Reageren