- anoniem9 mei 2018 om 09:11
Bestaat dat : mensen die tot 3 * testen, negatief zaols ik ( 1 maand – 3 maand – 6 maand ) , maar eigenlijk wel hiv besmet zijn?? maar gewoon niet kan aangetoond worden in het bleod, snap je?
Mijn vraag is omdat mijn partner precies klachten heeeft die in het plaatje passen!!!!
Schimmelinfecties, kriebelhoest meer dan 6 weken, …. Ik getest op 1 + 3 + 6 maand en ik geen klachten buiten in het begin ( nachzweten / uitslag / …
Van mijn partner kan dat toch neit stress daarvoor zijn want hij weet van niets??
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 mei 2018 om 09:39Nee dat kan niet. Bij 3 maanden is de uitslag van de test 100%
Reagerenanoniem9 mei 2018 om 10:56Ik trek de betrouwbaarheid van de testen niet in twijfel… Maar misshcien heb ik een of andere rare aandoening / een raar lichaam waar die stoffen of genen gewoon zich niet tonen?? niettegenstaande ik ze wel heb? Ik heb daar es iets van gelezen!!
en die klachten bij mijn partner? hoe lang kan / mag een verkoudheid duren?, zo lang??
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2018 om 11:01Dat kan niet. Dan zou je een auto-immuunziekte moeten hebben waarbjj je lichaam geen antistoffen zou aanmaken. Die heb je dus niet want dat zou je dan weten. Als jij die angst voor HIV njet kunt loslaten, raad ik je aan om naar een psycholoog te gaan.
Reageren