- anoniem23 mei 2018 om 11:07
september 2016 had ik een onveilig contact
test gedaan na 4 weken, toen ik last had van huiduitslag op linkerschouder alsook 1 week nachtzweten
test negatief
na 12 weken weer getest, negatief
ook getest op 26 weken
overige soa allen negatief
Nu krijgt mijn vriend achtereenvolgens : 3 weken bijna niet te behandlelen schimmelinfectie, 3 weken nachtzweten en 3 weken kriebelhoest
Dit alles in de afgelopen 3 maand maar los van elkaar
ik maak me zorgen!! Die test is toch ok bij mij verlopen? ik heb hem toch niet besmet?
wat te vertellen over de mensen die wel besmet zijn maar nooit een positieve uitslag in hun bloed tonen
ik ben 1 van hen! overtuigd 🙁
4 reactiesReagerenAno23 mei 2018 om 13:50heb je zelf op dit moment nog klachten? Ik heb precies hetzelfde meegemaakt in precies dezelfde periode. Maar tot de dag van vandaag negatief getest op alles 😮
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2018 om 14:06Je hebt geen HIV dus kun je je vriend ook niet hebben besmet. Het zijn dus geen HIV klachten
ReagerenAnoniem23 mei 2018 om 14:25- Ikzelf nts van klachten
- wat bedoel je met hetzelfde?
- at tandor : er is toch steeds een 0,03 procent??
John (moderator)
23 mei 2018 om 14:43Die 0,03% ( een verwaarloosbaar percentage met de huidige testen) zijn doorgaans mensen, die een auto-immuun ziekte hebben, waarbij het lichaam geen afweerstoffen aanmaakt. Mensen die deze ziekte hebben weten dat.
Als je de angst niet achter je kunt laten, raad ik je aan om een psycholoog op te zoeken.
Reageren