Zoeken Vraag het forum

betrouwbaarheid + symptomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

september 2016 had ik een onveilig contact

test gedaan na 4 weken, toen ik  last had van huiduitslag op linkerschouder alsook 1 week nachtzweten

test negatief

na 12 weken weer getest, negatief

ook getest op 26 weken

overige soa allen negatief

Nu krijgt mijn vriend achtereenvolgens : 3 weken bijna niet te behandlelen schimmelinfectie, 3 weken nachtzweten en 3 weken kriebelhoest

Dit alles in de afgelopen 3 maand maar los van elkaar

ik maak me zorgen!! Die test is toch ok bij mij verlopen? ik heb hem toch niet besmet?

wat te vertellen over de mensen die wel besmet zijn maar nooit een positieve uitslag in hun bloed tonen

ik ben 1 van hen! overtuigd 🙁

4 reacties
    Reageren
    Ano

heb je zelf op dit moment nog klachten? Ik heb precies hetzelfde meegemaakt in precies dezelfde periode. Maar tot de dag van vandaag negatief getest op alles 😮

Reageren
    John (moderator)

Je hebt geen HIV dus kun je je vriend ook niet hebben besmet. Het zijn dus geen HIV klachten

Reageren
    Anoniem
    • Ikzelf nts van klachten
    • wat bedoel je met hetzelfde?
    • at tandor : er is toch steeds een 0,03 procent??
    Reageren
    John (moderator)

Die 0,03%  ( een verwaarloosbaar percentage met de huidige testen) zijn doorgaans mensen, die een auto-immuun ziekte hebben, waarbij het lichaam geen  afweerstoffen aanmaakt.  Mensen die deze ziekte hebben weten dat.

Als je de angst niet achter je kunt laten, raad ik je aan om een psycholoog op te zoeken.

Reageren
Reageer op: betrouwbaarheid + symptomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.