Zoeken Vraag het forum

Test negatief maar toch klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

Ik heb 2 maanden geleden chlamydia gehad. Hier een week kuur voor gekregen, 2 pillen per dag. Na deze antibiotica kuur bleef ik klachten houden en vooral veel pijn tijdens en na het vrijen. Ik heb daarom nog een extra test laten doen 3 dagen geleden. De dag voordat ik de test deed heb ik nog onveilig seks gehad met iemand waar ik na mijn soa al regelmatig onveilig seks mee heb. Mijn huidige partner heeft overigens geen klachten. De test uitslag heb ik vandaag gekregen en was negatief. Geen soa dus. Maakt het uit dat we de dag voor deze test onveilig seks hebben gehad en hij in mij is klaar gekomen? Is deze test nu wel betrouwbaar? En waarom heb ik alsnog klachten als een nare geur, pijn in mijn onderbuik en pijn bij het vrijen? Ik hoop dat iemand mij hier antwoorden op kan geven want ik maak me nogal zorgen..

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zou dit beter met je huisarts kunnen bespreken. Die kan wat onderzoek doen

Reageren
    Anoniem

oke bedankt ik zal morgen ochtend de huisarts bellen voor verder onderzoek. Maar de soa test is wel gewoon betrouwbaar toch? Ondanks dat ik seks heb gehad met diegene voor de test? (Heb al langer seks met hem nadat ik mijn kuur had afgemaakt)

Reageren
    John (moderator)

De testen die door huisarts en GGD worden gedaan zijn zeker betrouwbaar

Reageren
Reageer op: Test negatief maar toch klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.