Home / Genitale wratten / Genitale wratten / Genitale wratten of iets anders?
Beste, ik heb dit al een tijdje op mijn linkerschaamlip alleen bij mijn vagina. Al 3 maanden ongeveer. Het doet niet pijn en jeukt niet. Zijn dit genitale wratten of is dit iets anders. Zoja, wat is het precies? Wil gerust zijn.
Maar zijn dit normale wratten of genitale wratten. En hoe weet u dit?
Het lijken inderdaad genitale wratten. "Gewone" wratten ontstaan doorgaans niet op die plek en komen niet in veelvoud voor..
Hoi Anoniem,
Wat vervelend en naar dat jij waarschijnlijk genitale wratten hebt op uw linker schaamlip.
Ik heb zelf ook bultjes op mijn schaamlippen zitten waar ik mij een beetje zorgen om maak. Ook ben ik daar onzeker over. Hoe ziet jouw vagina er in het algemeen uit als ik vragen mag? Ik zag dat jij een foto bijgevoegd hebt maar jouw foto is erg wazig.
Niet in Lisa z’n onzin trappen hoor. Lisa is een zielige man, erg ziek. Lisa geilt op foto’s van geslachtsdelen. De vraag hoe oud je bent is helemaal zorgwekkend. Ps wat Lisa niet weet is dat ik z’n ip adres al door heb gegeven aan de lokale politie . Wordt binnenkort opgelost. Lisa is de ziekste van allemaal op dit forum
Hoi Lisa, ook nog wratten erbij? Geen moeite genomen een nieuwe alias te bedenken? Ga toch weg man met dat doorzichtige bedelen van je.
Oohh oké, maar ik heb nooit seks gehad of huidcontact gehad met iemand. Hoe heb ik het gekregen ?
Peter huisarts, zou u gelieve mijn foto kunnen verwijderen die ik had geplaatst?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!