Zoeken Vraag het forum

Genitale wratten of iets anders?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste, ik heb dit al een tijdje op mijn linkerschaamlip alleen bij mijn vagina. Al 3 maanden ongeveer. Het doet niet pijn en jeukt niet. Zijn dit genitale wratten of is dit iets anders. Zoja, wat is het precies? Wil gerust zijn.

12 reacties
    Reageren
    Wratten

Yes dit zijn wratjes.

Reageren
    Oui

Yes wratten

Reageren
    Anoniem

Maar zijn dit normale wratten of genitale wratten. En hoe weet u dit?

Reageren
    Peter (huisarts)

Het lijken inderdaad genitale wratten. “Gewone” wratten ontstaan doorgaans niet op die plek en komen niet in veelvoud voor..

https://www.soaaids.nl/nl/alle-soas/genitale-wratten

Reageren
    Lisa

Hoi Anoniem,

Wat vervelend en naar dat jij waarschijnlijk genitale wratten hebt op uw linker schaamlip.
    Ik heb zelf ook bultjes op mijn schaamlippen zitten waar ik mij een beetje zorgen om maak. Ook ben ik daar onzeker over. Hoe ziet jouw vagina er in het algemeen uit als ik vragen mag? Ik zag dat jij een foto bijgevoegd hebt maar jouw foto is erg wazig.

Reageren
    Lisa

Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

Reageren
    Lisa is een pervert

Niet in Lisa z’n onzin trappen hoor. Lisa is een zielige man, erg ziek. Lisa geilt op foto’s van geslachtsdelen. De vraag hoe oud je bent is helemaal zorgwekkend. Ps wat Lisa niet weet is dat ik z’n ip adres al door heb gegeven aan de lokale politie . Wordt binnenkort opgelost. Lisa is de ziekste van allemaal op dit forum

Reageren
    Caroline

Hoi Lisa, ook nog wratten erbij? Geen moeite genomen een nieuwe alias te bedenken? Ga toch weg man met dat doorzichtige bedelen van je.

Reageren
    Caroline

@ reactie #8
    Heel goed inderdaad!

Reageren
    Anoniem

Oohh oké, maar ik heb nooit seks gehad of huidcontact gehad met iemand. Hoe heb ik het gekregen ?

Reageren
    Anoniem

Peter huisarts, zou u gelieve mijn foto kunnen verwijderen die ik had geplaatst?

Reageren
    Anoniem

Dankuwel Peter huisarts voor het verwijderen van de foto.

Reageren
Reageer op: Genitale wratten of iets anders?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.