- Anoniem22 oktober 2013 om 14:52
Hallo
sinds enkele dagen heb ik gekke uitstulpsels ontdekt, naast mijn vagina. Het zijn 2 kleine bovenhuidse bultjes. Ik heb verder nergens last van, geen jeuk of pijn bij het plassen. Ook heb ik al 2 jaar een vaste vriend, en heeft hij nergens last van. Zouden zit genitale wratten kunnen zijn? Of kan het ook iets anders zijn?
8 reactiesReagerenTandor122 oktober 2013 om 19:46Anoniem14 november 2013 om 13:18Heb sinds gisteren klachten aan mijn vagina
Reageren
Het doet zeer, jeukt en prikt tijdens het lopen. Wat kan dit zijn ? Ik vermoed genitale wratten? Kan iemand mij vertellen wat dit is?Tandor114 november 2013 om 17:42Ik heb de foto op verzoek verwijderd.
Het lijkt meer op herpes genitalis dan genitale wratten.
Reageren
Ga gaan je huisarts. Hij kan iets voorschrijven om de klaxchten te verminderen. Als het herpes is, gaat dit helaas niet weg. Maar het is wel beheersbaar.Anoniem15 november 2013 om 11:16Mijn huisarts zei dat het genitale wratten zijn. Maar nu twijfel ik of het genitale wratten zijn of herpes na uw bericht te hebben gelezen…?
ReagerenAnoniem1 december 2013 om 13:23Dit heb ik op mijn hand. Is dit misschien herpes ? Als ik afwas dus wanneer het nat is zijn ze zichtbaar.
ReagerenAnoniem1 december 2013 om 13:56Anoniem1 december 2013 om 15:11Jah alleen op een hand en op me vinger.
Reageren
Het jeukt niet en doet ook geen pijnTandor11 december 2013 om 19:39Lijkt toch op een allergische reactie.
Reageren
Gewoon even aankijken hoe het zich verder ontwikkeld en of het ook weer weg gaat.