- Student28 februari 2018 om 11:17
Hey, over 3 weken heb ik een afspraak om mijn wratten te laten weg laseren in het ziekenhuid. Is dit een effectieve methode? Ze zijn niet al te groot en heb er niet al teveel. Ik lees dat het zeer hardnekkig is. Maar is het perfect mogelijk om er vanaf te zijn in 1 behandeling? Zo ja, hoe behandel ik best de brandwondjes na het laseren? Zodat ik de kans op nieuwe wratten zou kunnen minimaliseren.. Dit is allemaal zeer ongemakkelijk en zou er zo snel mogelijk vanaf willen zijn (binnen het mogelijke). Ik moet sowieso 6 weken na de behandeling me laten controleren of ik geen nieuwe wratten heb. Ik loop er nu vermoedelijk 3 maanden mee rond, in het begin waren ze zo klein dat ik het niet eens heb opgemerkt. En ik vermoed dat ze zijn ontstaan bij een wondje door het scheren. Dikke pech, ik liet mij elk jaar grondig controleren op SOA’s, maar ik wist niet dat ze dit niet konden controleren bij mannen… Ik probeer niet meer te achterhalen waar ik het virus heb opgelopen aangezien je het ook kunt oplopen door iemand de hand te schudden en al een jaar geen seks meer heb gehad.
Alvast bedankt!
En voor iedereen die er ook last van heeft, de moed niet opgeven!